• 25 kwietnia 2024

My wszystkie mamy najlepszy zamiary dostawać organizującym gdy my pierwszy ruszamy się w nową przestrzeń. Rozpakowujemy wszystko ostrożnie, rozważamy najlepsze umiejscowienie dla każdego przedmiotu i ręczymy za utrzymanie naszego systemu w ryzach. Szybko naprzód kilka miesięcy, i tam jest prawdopodobny stopień organizacyjny chaos który osiedlał w nasz kuchennych kredensach: Przyprawy są nagle przechowywane razem z witaminami, przypadkowe przedmioty zajmują ważne nieruchomości na półkach, a garnki i patelnie piętrzą się aż po sufit. Nawet nie zaczynajmy od szafki pod zlewem.

Byłoby zbyt łatwo po prostu przymknąć oko i pozwolić, by nasz cenny system organizacyjny zamarł w chaosie, ale nie ma lepszego czasu niż styczeń, by zakasać rękawy i zająć się naszym kuchennym bałaganem, a wszystko to w imię nowych postanowień. Ja jest daleko zbyt zimny ryzykować outside w każdym razie. Więc jeżeli ty jesteś odważny dosyć brać few godziny twój weekend dosięgać organizacyjną błogość, my nakreślaliśmy ostatecznego system - troskliwie myśleć out przez dwa organizacyjnych ekspertów. Nie spędza innej sekundy sortowanie przez stacked patelnie lub zapominać o starych przypraw w plecy twój cupboards-this jest jak organizować twój kuchennych gabinety, raz i dla wszystko.

Oczyść swoje szafki

Zanim wszystko inne, oczyść szafki, mówi współzałożycielka JR William, Rachel Brecher. "Posiadanie trzech żeliwnych garnków, gdy używasz tylko jednego, to nie wygoda - to bałagan. Pozbycie się wielości garnków to podstawa zorganizowanej kuchni". Podczas gdy jesteś przy tym, pomyśl o przedmiotach, które mogą odgrywać podwójny cel: "Garnki gotowe do stołu mogą zaoszczędzić miejsce i czas, gdy można je łatwo przenieść z piekarnika na stół do lodówki. Używam Le Creuset Dutch Oven i kilku naczyń do pieczenia Pyrex, aby wszystko było proste i uniwersalne."

Le Creuset Okrągły piekarnik francuski Signature Graphite Grey $400 $320 Sklep

Uporządkuj według częstotliwości użytkowania

"Każdy ma produkty, których używa codziennie, co tydzień i co miesiąc", wyjaśnia Brecher. "Rozdziel swoje szafki, aby mieć codzienne rzeczy w zasięgu ręki, cotygodniowe nieco wyżej, a resztę na górnych półkach. Jeśli naczynia, garnki i patelnie nie będą łatwo dostępne, cały proces nie będzie zrównoważony." Pomyśl o tym w ten sposób: "Jeśli czegoś nie widzisz, nie będziesz tego używać" - dodaje. Na przykład, "wykorzystanie trzypoziomowego stojaka na przyprawy na twojej półce sprawi, że przyprawy będą uporządkowane i łatwe do zidentyfikowania."

Profesjonalny organizator Jeffrey Phillip jest na tej samej stronie. "Jednym z największych usprawnień organizacyjnych, jakie można wprowadzić w kuchni, jest przechowywanie rzeczy w szafkach lub szufladach blisko miejsca, w którym są używane" - mówi. Te małe ulepszenia mogą uczynić świat różnicy, kiedy przychodzi czas, aby faktycznie funkcjonalnie korzystać z kuchni.

Przechowuj talerze i srebrne sztućce blisko siebie i w pobliżu zmywarki, przechowuj szklanki w pobliżu zlewu, a noże w pobliżu desek do krojenia i miejsca do przygotowywania posiłków.
JR William Medium Box $85 Sklep

Myśl pionowo

Półki w szafkach kuchennych mogą być wysokie, ale to nie znaczy, że musisz układać talerze aż po sufit. Zamiast tego, Phillip zachęca do wykorzystania pionowej przestrzeni w szafkach: "Użyj regulowanych pionowych przegródek w szafkach, aby łatwiej przechowywać takie rzeczy jak naczynia kuchenne, blachy do pieczenia, deski do krojenia i duże półmiski do serwowania, które tradycyjnie piętrzą się wysoko w szafce. Przechowując te przedmioty w pionie, wyeliminujesz uciążliwe stosy, których wszyscy nienawidzimy."

W ten sam sposób przysięga on na pionowe półki: "Eliminują one kłopotliwe układanie w stosy wewnątrz szafek. Pionowe półki podzielą stosy i stworzą więcej użytecznej przestrzeni na półkach. Ta dodatkowa półka jest nie tylko przydatna do dzielenia stosów talerzy, misek i naczyń do picia, ale także przydatna w spiżarni na konserwy i żywność w pudełkach.

The Container Store Duża rozszerzająca się półka $11 Sklep

Niech będzie jednolita

"Jest prawdziwa przyjemność w otwieraniu szafki i widzeniu jednolitych pojemników wyraźnie oznaczonych i zorganizowanych", mówi Brecher. "Zboże, mąka, fasola, przekąski dla dzieci, kawa, a nawet torebki herbaty to produkty, które powinny być umieszczone w kanistrach i oznaczone".

Po raz kolejny Phillip zgadza się z tym stwierdzeniem: "Używanie jednolitych pojemników w szafce lub lodówce pozwala na lepsze dopasowanie pojemników do siebie, co oznacza mniej zmarnowanej przestrzeni. Przelewaj często używane jedzenie i napoje do bardziej oszczędnych, jednolitych pojemników, aby liczył się każdy centymetr". Pro tip: Kwadratowe lub prostokątne pojemniki pasują do siebie lepiej niż okrągłe, dzięki czemu marnuje się jeszcze mniej miejsca."

Gracie Oaks 3-Piece Canister Set $50 Sklep

Poświęć czas na etykietowanie

I na nutę utrzymywania rzeczy jednolitych, podejmij nowe hobby w 2018 roku: etykietowanie. "Etykietowanie jest ważnym aspektem twojej organizacji, ponieważ przekształca twoją pracę z ezoterycznej na jasną i zdefiniowaną granicę", mówi Brecher.

"Etykiety mogą być zwornikiem w utrzymaniu systemów organizacyjnych na miejscu" - dodaje Phillip. "Dzięki jasnemu zdefiniowaniu obszarów, etykiety pomogą Ci utrzymać odpowiedzialność. Na przykład, jeśli część szuflady kuchennej jest oznaczona jako "obieraczki i tarki", istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że umieścisz w niej gałkę do lodów. Etykieta będzie służyć jako delikatne przypomnienie i zmusi cię do odkładania rzeczy na swoje miejsce. Aby etykietowanie stało się wygodniejszą częścią codziennego życia, zaopatrz się w małą, wyposażoną w Bluetooth drukarkę etykiet, taką jak P-Touch Cube."

Brother P-Touch Cube - drukarka etykiet dla smartfonów $60 Sklep

Uporządkuj różne przedmioty

Użyj organizatorów szuflad lub przegródek, aby utrzymać "podobne" przedmioty razem i ułatwić i przyspieszyć dostęp do potrzebnych narzędzi," sugeruje Phillip. "Jeśli przestrzeń na to pozwala, przechowuj narzędzia do pieczenia oddzielnie od codziennych narzędzi kuchennych w różnych szufladach i szafkach. Następnie podziel każdą ogólną kategorię na mniejsze podkategorie. Na przykład, w przypadku narzędzi do codziennego gotowania, możesz użyć przegródek, aby przechowywać razem takie przedmioty jak łyżki i szpatułki lub tarki i obieraczki."

Brecher uwielbia również używać tacek, aby uporządkować wszystkie przedmioty, które w przeciwnym razie mogłyby być nie na swoim miejscu: "Mydła do naczyń, mydła do rąk i płyny nawilżające mają swój powód, aby znaleźć się na kuchennym blacie, ale nie mogą szaleć" - mówi. "Użyj tacki, aby uporządkować te przypadkowe, niezbędne rzeczy".

JR William Średnia taca $45 Sklep

Wykorzystaj każdy centymetr

Phillip ma kilka sztuczek w rękawie, jeśli chodzi o wykorzystanie każdego centymetra ciasnej przestrzeni: "Przestrzeń z tyłu szafki lub drzwi spiżarni to cenna nieruchomość" - mówi. "Wykorzystaj to przeoczone miejsce do przechowywania małych przedmiotów, takich jak przyprawy, miarki i łyżki, za pomocą wąskich pojemników i haczyków. Otwórz przestrzeń na blacie i zmniejsz wizualny bałagan, montując uchwyt na ręczniki papierowe po wewnętrznej stronie drzwiczek szafki pod zlewozmywakiem. Dzięki temu ręczniki papierowe pozostaną ukryte, ale nadal będą pod ręką. Użyj leniwego Susan, aby szybko dodać organizacji i wydajności w całej kuchni. Są one doskonałe dla przypraw i olejów w szafce, działają świetnie w lodówce na przyprawy. Mogą nawet pomóc uczynić tę trudno dostępną przestrzeń pod zlewem bardziej dostępną."

Oxo Good Grips Expandable Utensil Organizer $26 Sklep

Utrzymać swój nowy system

Wreszcie, uświadomić sobie, że nowy system będzie wymagać pewnej konserwacji. "Gdy już położysz fundamenty pod wydajną i zorganizowaną kuchnię, łatwiej będzie zacząć od nowa, gdy złapiesz się na wślizgiwaniu się w stare nawyki", mówi Brecher. "Doceniaj swój postęp i wciąż posuwaj się naprzód".

Aby nadal optymalizować swoje przechowywanie, zaleca również inwestowanie w przedmioty do zagnieżdżania. "Jest rok 2018 i prawie każda główna marka ma oszczędzające przestrzeń wersje swoich produktów - od zestawu naczyń Calphalon Space Saving Cookware Set do Joseph Joseph Nest Utensil Set. Korzystanie z produktów, które są zgodne z Twoimi celami, zrobi różnicę."

Calphalon Premier Space Saving Non-Stick Cookware Set, 3-Piece $150 Sklep

Top